DEĞERLİ HASTA VE HASTA YAKINLARIMIZ;
Hastalar, sağlık kurumlarında hizmetlerin aksamaması için belirlenen kurallara uymalıdırlar.
Yemek tepsileri yerlerde ve kapı önlerinde bırakılmamalı, servisteki personele teslim edilmelidir.
Elektrik düğmeleri ve musluklar açık bırakılmamalıdır.
Oda içine ve pencere önlerine çamaşır asılmamalıdır.
Hastane dâhilinde tütün ve alkollü madde kullanılmamalıdır.
Etajer üstü ve içi temiz olmalı, gereksiz hiçbir eşya bulundurulmamalıdır.
Hasta odaları temiz tutulmalı, odalar havalandırılmalıdır.
Kırmızı poşetli çöp kovalarına kesinlikle çöp atılmamalıdır.
Tuvaletler temiz tutulmalı, yerlere çöp atılmamalıdır.
Yatakların düzenli ve temiz kalmasına dikkat edilmelidir.
Refakatçi değişimlerinden servis hemşiresi haberdar edilmelidir.
Refakatçi sayısı bir kişi ile sınırlıdır.
Refakatçi, hekim direktifine uygun olarak hastasına bakmalı ve kurum
disiplinine uymalıdırlar.
Refakatçiler ve hastalar tedavi odasına girmemelidir.
Hastaneye su, kolonya ve kişisel bakım malzemeleri hariç yiyecek ve içecek getirilmemelidir.
Hastane içinde yüksek sesle konuşmak, çalışanları ve diğer hastaları rahatsız etmemelidir.
Hasta ve hasta yakınları sağlık çalışanlarına karşı saygı ve nezaket kurallarına uymalıdır.
Hastalar sağlık durumları konusunda bilgi almak istediklerinde bunu
hekimlerine bildirmelidirler.
Hasta ve refakatçileri kullanımlarına sunulan eşya ve cihazlara zarar
vermemelidirler.
Hastalar teşhis ve tedavi sürecinde, hekim ve diğer sağlık çalışanlarıyla işbirliği yapmalıdırlar.
Hastalar hekim ve sağlık kurumunun izni olmaksızın, kendileriyle ilgili dosyaları ve diğer dokümanları kurum dışına çıkarılmamalıdır.
Vizite sırasında hasta odaları boşaltılmalıdır.
Hastane TEMİZLİK KURALLARINA dikkat edilmelidir.